12 τρόποι για να μειώσεις το άγχος

Γράφτηκε από την
12 τρόποι για να μειώσεις το άγχος www.pexel.com

Το άγχος αποτελεί την μάστιγα της κοινωνίας. Ο εγκέφαλος παγώνει, η καρδιά πιέζεται και κλέινει ρολά τοποθετώντας την ταμπέλα "ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ".

    Παρατηρούνται συμπτώματα όπως:

  •     Αδυναμία συγκέντρωσης και εκμάθησης νέων πραγμάτων και πληροφοριών.
  •     Αρνητική θεώρηση των πραγμάτων και των καταστάσεων.
  •     Αγχώδης καταστρεπτικές αποφάσεις.
  •     Δυσκολία λήψης αποφάσεων.
  •     Ψυχολογικές μεταπτώσεις και μη ορθή κρίση.
  •     Κατάθλιψη, δυστυχία, και απάθεια κυκλοθυμικά επεισόδια.
  •     Χαμηλή ενέργεια και πονοκεφάλους.
  •     Εφιδρώσεις, απώλεια μαλλιών και ψυχοσωματικά ασθένειες.
  •     Αλλαγές στην όρεξη καθώς και νέες συνήθειες όπως ο τζόγος η υπερκατανάλωση.

     
     Ορίστε 12 τρόποι καταπολέμισης του άγχους:
  1.     Αποτοξίνωση από το ιντερνέτ. Παρατηρούνται φαινόμενα εθισμού, άγχους κατά την αναμονή μηνυμάτων, ζήλιας της "φανταστικής", υπερπολυτελούς ζωής των αστέρων των κοινωνικών δικτύων κλυδωνίζοντας τα στάνταρ της ευτυχίας.
  2.     Διάβασε ένα βιβλίο. Έρευνες λένε ότι μειώνεται το άγχος κατά 68%  ακόμη κι αν διαβάσεις για τουλάχιστο 5 λεπτά.
  3.    Βρες μία δημιουργική ενασχόληση πχ με  λίγα λεπτά ζωγραφικής μειώνεται το στρες στο σώμα.
  4.     Δοκίμασε φαγητά τα οποία μειώνουν το άγχος. Αβοκάντο, λεμόνι, μαύρη σοκολάτα και αμύγδαλα.
  5.     Να εξασκήστε κάθε μέρα. Η καλή φυσική είναι το Α και το Ω  για την ορθή λειτουργία του μεταβολισμού. Και φυσικά φτιάχνει η διάθεσή σου καθώς εκτονώνεσαι.
  6.     Να κοιμάσαι σωστά και όχι αλλοπρόσαλλες ώρες. Η κατάσταση ρεμ μειώνει τις ορμόνες του άγχους. Τήρησε ένα σωστό πρόγραμμα ύπνου.
  7.     Κάνε γιόγκα. Εστίασε σου στο σώμα σου κι απόβαλε τις αρνητικές σκέψεις. Μερικά λεπτά την ημέρα ασκήσεις stretching κι σωστής αναπνοής βοηθούν.
  8.     Βγες έξω. Κάνε μία βόλτα. Η επαφή με τη φύση βοηθά.
  9.     Βυθίσου στην μπανιέρα. Λένε ότι διάθεση αποκτά θετική αύρα καθώς χαλαρώνεις.
  10.     Σήκω και χόρεψε. Η μουσική απελευθερώνει τις ενδορφίνες ορμόνες.
  11.     Γελά με την καρδιά σου δυνατά.  Το χαμόγελο δημιουργεί κοινωνικούς δεσμούς και μην ξεχνάς ότι αποτελεί energy boost στο σώμα.
  12.     Αφιέρωσε χρόνο στους μικρούς μας φίλους που ζητούν αγάπη, τι καλύτερο από τα φροντίσεις τα κατοικίδια σου.
Βασιλική Μπούζα

Με λένε Βασιλική Μπούζα και κατοικώ στο Πέραμα του Πειραιά. Λατρεύω την φανταστική λογοτεχνία, κι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι είτε με ένα βιβλίο κι ένα στυλό στο χέρι. Οδεύω προς την έκδοση του πρώτου ολοκληρωμένου συγγραφικού έργου μου και έχω συμμετάσχει στις ανθολογίες: Μαγικοί Χοροί, Θρύλοι του Σύμπαντος VI, Σκοτάδι, Το ξύπνημα.

Διαβάστε περισσότερα