Μπορεί ένας φόνος να οδηγήσει στην πραγματική αγάπη;
Γκουέν Τέρνερ, 29 ετών.
Επιχειρηματίας και barista μερικής απασχόλησης.
Της αρέσουν: τα podcast με αληθινά εγκλήματα, τα τυρογαριδάκια (όσο πιο πορτοκαλί τόσο καλύτερα), οι εμμονικές επισκέψεις σε εφαρμογές γνωριμιών.
Δεν της αρέσουν: τα διήμερα χανγκόβερ, οι άνθρωποι που περιγράφουν τον εαυτό τους ως επιχειρηματίες…και να ανακαλύπτει πως το τελευταίο της φλερτ ήταν ένας κατά συρροή δολοφόνος (μάλλον αυτό έπρεπε να το βάλει πρώτο στη λίστα).
Λένε πως ο ρομαντισμός έχει πεθάνει, αλλά αν η Γκουέν δεν καταφέρει να πιάσει τον μυστηριώδη δολοφόνο που έχει βάλει στο στόχαστρο κάθε άντρα με τον οποίο έχει βγει ποτέ ραντεβού, θα πεθάνουν πολλοί περισσότεροι» (οπισθόφυλλο).
Και έρχεται μια ιστορία να παρουσιάσει τους κινδύνους των γνωριμιών μέσω εφαρμογών με έναν τρόπο ρομαντικό και χιουμοριστικό, αλλά συγχρόνως τρομακτικό και μυστηριακό. Και ναι, θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ένα τέτοιο θέμα (τυφλά ραντεβού μέσω εφαρμογών γνωριμιών) είναι αρκετά σοβαρό και θα έπρεπε να προσεγγίζεται με υπευθυνότητα και αυστηρότητα, ωστόσο και ένας πιο «χαλαρός» τρόπος προσέγγισης μπορεί να προσφέρει τροφή για σκέψη.
Η Γκουέν μετά τον χωρισμό της προσπαθεί να βρει τον εαυτό της και να ξεπεράσει τον πρώην της βγαίνοντας ραντεβού με άντρες που γνωρίζει μέσω του Conector (εφαρμογή γνωριμιών). Η αναζήτηση αυτή δείχνει πόσο ανάγκη έχουμε την ανθρώπινη επαφή, πόσο απαραίτητο μας είναι το ενδιαφέρον των άλλων, όταν στην ουσία το πρόβλημα είναι ότι δεν τα έχουμε βρει με τον ίδιο μας τον εαυτό. Μέσα από την περιγραφή των ραντεβού γίνονται εμφανής οι δυσκολίες των σχέσεων, οι οποίες προέρχονται κυρίως από τις προσωπικές μας προσδοκίες.
Και ξαφνικά όλοι οι άντρες με τους οποίους έχει βγει ραντεβού δολοφονούνται. Και η Γκουέν πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι αυτή η δολοφόνος. Και φυσικά δεν γίνεται να απουσιάζει το φλερτ με έναν από τους αστυνομικούς, με τον οποίο πήγαιναν στο ίδιο σχολείο. Και οι σχέσεις του παρελθόντος ανάμεσα στους δύο τους έρχονται στο φως. Όμως, πόσο εύκολο είναι να διατηρηθούν οι ισορροπίες και ο αστυνομικός να μην επηρεαστεί ως προς την έρευνα για τον δολοφόνο; Αρκετά δύσκολο και αρκετά περίπλοκο. Αν σκεφτούμε κιόλας την ισχυρογνωμοσύνη της Γκουέν, η οποία έχοντας πάθος με τις ιστορίες εγκλημάτων, θεωρεί τον εαυτό της «ικανό» να εξιχνιάσει τις δολοφονίες, με αποτέλεσμα πολλές φορές να δρα μόνη της και απερίσκεπτα.
Τέλος, έρχεται η αποκάλυψη του δολοφόνου και το κίνητρο όλων αυτών των φόνων. Η αλήθεια είναι ότι το περίμενα, είχε περάσει σαν σκέψη από το μυαλό μου. Αυτό, όμως, δεν με απογοήτευσε γιατί ήθελα πρώτον να επιβεβαιώσω ότι όντως είχα δίκιο και κυρίως να ανακαλύψω το πώς έγιναν όλα. Και εδώ έρχεται – ακόμα και μέσα από έναν ανάλαφρο τρόπο – η συνειδητοποίηση ότι ο άνθρωπος είναι ικανός για τα πιο τρομακτικά πράγματα, όταν νοιώθει ότι απειλείται η ευτυχία του.
Με έναν κινηματογραφικό τρόπο, μία ανάλαφρη και χιουμοριστική διάθεση, ο L.M. Chilton παρουσιάζει το πόσο δύσκολες είναι σήμερα οι ανθρώπινες σχέσεις, την ανάγκη του καθενός για μία αγκαλιά, για λίγη αγάπη. Με έντονες σκηνές, ζωντανές περιγραφές και με σασπένς ο L.M. Chilton γράφει «Ένα ανατρεπτικό, γρήγορο και ξεκαρδιστικό μυθιστόρημα για τις ονλάιν γνωριμίες και τα ραντεβού κατά συρροή…» (οπισθόφυλλο)